HOYA
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Bancuri si glume...

3 participan?i

HOYA :: Diverse :: Cafenea

In jos

Bancuri si glume... Empty Bancuri si glume...

Mesaj Scris de getama Sam Mar 06, 2010 10:34 am

În armata, soldatii sunt scosi la program administrativ în gradina unitatii. Caporalul, cu un aer satisfacut zice:
- Asa, toata lumea ia câte o lopata si trece la sapat! E vreunul printre voi care se pricepe la algebra?
- Eu, sa traiti! Sunt student la mate-fizica, dom’ caporal.
- Bravo, ma! Atunci arunca dracului lopata aia, ca nu-i de tine!
Soldatul, usurat, arunca lopata. Caporalul continua:
- Si pune mâna pe hârlet! Tu o sa extragi radacinile

Trei candidati dau examenul de conducere . Instructorul care ii examineaza ii intreaba:
− Fiecare sa-si imagineze ca este la munte si ruleaza pe un drum ingust cu 80 km/h .. In stanga e muntele, in dreapta e prapastia. Deodata apar in fata o tanara si o batranica. Ce calcati?
− Baba, ca e pacat de pustoaica, raspunde primul.
− Fata, ca mai are sanse de supravietuire dupa accident, raspunde al doilea.
− Pe amandoua, ca orice viraj e periculos in aceste conditii, zice si al treilea.
− Sunteti picati totii!!! tipa instructorul exasperat.. Frana trebuie calcata, dobitocilor!!!
getama
getama
Pasionat de Hoya

feminin
Numarul mesajelor : 656
Localizare : Galati
Puncte : 689
Data de inscriere : 25/05/2009

http://getama.sunphoto.ro

Sus In jos

Bancuri si glume... Empty Re: Bancuri si glume...

Mesaj Scris de getama Dum Mar 07, 2010 11:33 am

Je m'appelle Vasile Mure
Je veni de la padure
Je gasi nevasta-n pat
Se randez vous cu-n alt barbat
Quand je preparai ciomagu'
Mon amie sarise gardu'
Il tombeau dans la urzici
Sur son fund numai basici! Very Happy Very Happy Very Happy
getama
getama
Pasionat de Hoya

feminin
Numarul mesajelor : 656
Localizare : Galati
Puncte : 689
Data de inscriere : 25/05/2009

http://getama.sunphoto.ro

Sus In jos